مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-10اقتصادي

22 مجموعه قرآنی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر ارشاد فعالیت می کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 22 مجموعه قرآنی در چهارمحال و بختیاری از سازمان ارشاد، مجوز فعالیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر 22 مجموعه قرآنی در چهارمحال و بختیاری از سازمان ارشاد، مجوز فعالیت گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته 600 میلیون تومان اعتبار در حوزه قرآنی اعتبار بین موسسات توزیع شد.

وی افزود: افزایش اعتبار به شرط ارائه طرح است لذا منتظر هستیم طرح های قرآنی به سازمان برسد همچنین در مورد مجوزها تسهیل گری هایی شده است و به زودی مجوز موسسات قرآنی در شهرستان های کوهرنگ، لردگان و اردل صادر می شود.

در بخش موقوفه قرآنی در چهارمحال و بختیاری دچار ضعف هستیم در ادامه حجت الاسلام حسن امیری گفت: فعالیت های قرآنی اوقاف، مبتنی بر درآمدهای موقوفه های به نام است که متاسفانه در چهارمحال و بختیاری در بخش موقوفه قرآنی دچار ضعف هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 731 نفر برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کردند که در 2 بخش معارفی و آوایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 مجموعه قرآنی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر ارشاد فعالیت می کند

22 مجموعه قرآنی در چهارمحال و بختیاری زیر نظر ارشاد فعالیت می کند