مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-22سياسي

دفاع مقدس فعل ما می توانیم را اثبات کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، ضمن ابراز خیر مقدم به حاضرین در این برنامه اظهار داشت: دفاع مقدس یک پدیده نادر و بی نظیر در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ است، فرهنگی که مظهر معنویت و دین داری، مظهر آرمان خواهی، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، مظهر مقاومت و شجاعت، مظهر تدبیر و مدیریت و مظهر توکل به قدرت لا یزال الهی است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: دفاع مقدس اثبات کرد که می شود با تکیه بر قدرت الهی از همه گذرگاه های دشوار عبور کرد و می شود در مقابل دشمن ایستاد و آنان را وادار به عقب نشینی کرد.

شفایی تصریح کرد: فرهنگ مقدس دفاع مقدس فعل ما می توانیم را در اذهان مردم و مسئولین ما نهادینه کرد؛ فرهنگی که به همگان ثابت کرد راه درست مقاومت است.

وی افزود: در آن زمان دشمنان قسم خورده ما آمده بودند تا بمانند و کشور را تجزیه کنند؛ آن ها آمدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند تا به همه جهان ثابت کنند کسی که در مقابل نظام زر و زور آن زمان بایستد محکوم به شکست است.

  شفایی در ادامه گفت: ایران اسلامی توانست با اتکا به این فرهنگ مقدس در مقابل دشمن بایستد و آنان را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس فعل ما می توانیم را اثبات کرد

دفاع مقدس فعل ما می توانیم را اثبات کرد