مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-02فرهنگي

پردیس سینمایی زرقان فارس افتتاح شد


پردیس سینمایی شهر زرقان، با 250 صندلی، در گرامیداشت هفته دولت و با هدف ایجاد بستری برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و بسط فعالیت های نشاط آور و امیدافزا، - افتتاح شد.

پردیس سینمایی شهر زرقان که به ادعای کارشناسان و همچنین معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه امکانات صوت و تصویر، جزء مراکز سینمایی روزآمد و مجهز کشور است، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، افتتاح شد.

عبدالعلی کریمی شنبه 11 شهریور در مراسم افتتاح این پردیس، ورود شهرداری و شورای شهر زرقان به حوزه فرهنگ و هزینه کرد میلیاردها تومان برای افتتاح این پروژه فاخر را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد که هیچ نقصی در این پروژه فرهنگی وجود ندارد.

کریمی با بیان اینکه تمام هم و غم شهیدان مردم بوده است و ما هم باید دغدغه اصلی مان مردم و خدمت رسانی جامعه باشد، عنوان کرد: برای هر صندلی مدیریتی چندین شهید تقدیم نظام پر برکت انقلاب اسلامی شده و باید مراقب باشیم که پاسدار خون مطهر شهدا باشیم.

او گفت: هفته دولت برای این است که مدیران و کارکنان دستگاه اجرایی اقداماتی را که برای مردم انجام داده اند گزارش دهند و به اطلاع مردم برسانند.

معاون استانداری فارس با اشاره به اینکه هفته دولت امسال در شهرستان زرقان پروژه های خوبی به بهره برداری رسیده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی زرقان فارس افتتاح شد

پردیس سینمایی زرقان فارس افتتاح شد