مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-13ورزشي

کیومرث هاشمی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است


رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران، کیومرث هاشمی را بهترین گزینه جهت تصدی وزارت ورزش و جوانان دانست.

- حسین نوش آبادی رییس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا طی سخنانی خاطر نشان کرد: ورزش عامل مهمی در ارتقای سلامت افراد جامعه است و ترویج امر ورزش در سطح کشور امری ضروری می باشد ؛ مشکلاتی در حوزه مدیریتی ورزش در سطح کلان وجود دارد که می طلبد نگاهی ویژه برای رفع موانع و تقویت ظرفیت ها به این حوزه شود، از این رو ورزش کشور نیازمند تحولی اساسی است.

نماینده مردم شریف ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی از سوی دولت به مجلس ، اظهار کرد: کیومرث هاشمی فردی از جنس ورزش است که سالها در بخش های مختلف مدیریتی در حوزه ورزش فعالیتی موفق داشته و اقدامات اثرگذاری را نیز انجام داده است.

نوش آبادی عنوان کرد: یکی دیگر از شاخصه های وزیر پیشنهادی تحصیلاتی است که در زمینه ورزشی دارد و این موضوع نیز در مدیریت موفق وی در این سال ها موثر بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی فردی است که مشکلات و نارسایی های ورزش را می شناسد و ارتباط خوبی نیز با جامعه ورزش دارد و خوشبختانه نگاه مجلس و همچنین مجمع نمایندگان شهرستان های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیومرث هاشمی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است

کیومرث هاشمی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است