مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-21سياسي

هفته دفاع مقدس نماد استقلال، آزادی و ارزش های اسلامی است


هفته دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هفته دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است: هفته دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، نماد غرور ملی و همبستگی و اتحاد ملت شریف ایران در راه استقلال، آزادی و ارزش های اسلامی است.

هشت سال دوران دفاع مقدس، فصل مشق وحدت و مقاومت، و اوج تبلور حماسه های عظیم رشادت ها و خلق حماسه های بی نظیر برای پاسداری و دفاع از آرمان های والای انقلاب است.

نیروهای مسلح جان بر کف، همراه با ملت غیور ایران اسلامی، با مقاومتی ستودنی در دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیریِ قدرت های استکباری را باطل کرد و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد و از جان خود برابر قدرت های مستکبر شرق و غرب گذشتند، تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس نماد استقلال، آزادی و ارزش های اسلامی است

هفته دفاع مقدس نماد استقلال، آزادی و ارزش های اسلامی است