مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-27سياسي

اعطای تسهیلات سفر اربعین حسینی 1402 به اعضای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی


مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی با صدور بخشنامه ای از اعطای تسهیلات «سفر اربعین حسینی 1402» به اعضایی که قصد شرکت در این مراسم را دارند خبر داد.

- مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی با صدور بخشنامه ای از اعطای تسهیلات سفر اربعین حسینی 1402 به اعضایی که قصد شرکت در این مراسم را دارند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و پیرو پیشنهاد ستاد اربعین این نهاد و موافقت رییس جهاددانشگاهی، طی بخشنامه ای مصوب شد تا همانند سال گذشته به همکارانی که قصد شرکت در این مراسم را دارند تسهیلاتی در قالب سفر اربعین حسینی 1402 اعطا شود.

مبلغ این وام برای عضو اصلی 70 میلیون ریال و برای اعضای خانواده هر نفر به مبلغ 30 میلیون ریال است(اعضای خانواده متاهلین شامل: همسر و فرزندان و اعضای خانواده مجردین شامل: پدر و مادر می شود) که باز پرداخت آن 10 قسط و بدون کارمزد بوده و به صورت متمرکز از دفتر مرکزی جهاددانشگاهی پرداخت می شود.

همچنین مقرر شد دو روز مرخصی تشویقی در صورت استفاده از سه روز مرخصی استحقاقی (در بازه زمانی 25 مرداد لغایت 25 شهریور ماه 1402) برای زائرین اربعین (اعضای ثبت نام کرده در سامانه) لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات سفر اربعین حسینی 1402 به اعضای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی

اعطای تسهیلات سفر اربعین حسینی 1402 به اعضای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی