مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-25بين الملل

کرملین: ادعای دخالت روسیه در مرگ پریگوژین، دروغ است


سخنگوی کاخ کرملین ضمن موفق ارزیابی کردن نشست اخیر گروه بریکس، گفت که تفاهمی برای دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در آینده نزدیک حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (جمعه) طی نشست خبری در کرملین، درباره مسائل مختلفی از جمله بریکس، مرگ رییس واگنر، دیدار رؤسای جمهور روسیه و چین و همچنین حملات پهپادی به خاک این کشور صحبت کرد.

پسکوف درباره اجلاس سران کشورهای عضو بریکس و کشورهای دوست این گروه در آفریقای جنوبی گفت: کرملین اجلاس بریکس را بسیار موفق ارزیابی می کند.

بریکس علیه هیچ کسی موضع گیری نمی کند بلکه هدف این گروه همکاری است .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره احتمال حضور ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در اجلاس گروه-20 نیز اعلام کرد که پوتین چنین برنامه ای ندارد.

سخنگوی کرملین درباره دلایل مطرح شده برای سقوط هواپیمای حامل یِوگنی پریگوژین فرمانده گروه شبه نظامی واگنر اظهار داشت: هنوز مدارک زیادی وجود ندارد که باید در جریان تحقیقات روشن شود.

 نتایج رسمی تحقیقات درباره سانحه هوایی که پریگوژین در آن کشته شد منتشر می شود .

طبق این گزارش، پسکوف در واکنش به اتهام زنی کشورهای غربی به روسیه مبنی بر دست داشتن در قتل پریگوژین، تصریح کرد: تمام این گمانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: ادعای دخالت روسیه در مرگ پریگوژین، دروغ است

کرملین: ادعای دخالت روسیه در مرگ پریگوژین، دروغ است