مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:212023-09-12سياسي

شهرک صنعتی تخصصی فناوری در البرز راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه بررسی روند امور شهرک های صنعتی استان که روز سه شنبه 21 شهریورماه 1402 در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز قطب علم و فناوری کشور بشمار می رود بنابراین باید در جایگاه حقیقی خود به پویایی در دانش بنیان ها دست یابد، اهتمام مدیران مربوطه در این راستا را ضروری دانست.

  وی ادامه داد: مصمم هستیم شهرک صنعتی تخصصی فناوری بمنظور استقرار واحدهای دانش بنیان استان راه اندازی شود.

  عبداللهی گفت: در این رابطه باید هیات و کار گروه ویژه ای تشکیل شود تا روند استقرار واحدهای دانش بنیان را مورد نظارت قرار دهد.

وی افزود: اکنون استان البرز در جایگاه چهارم کشور در خصوص تعداد شرکت های دانش بنیان است از این رو می توانیم با ظرفیت های موجود این جایگاه را ارتقا دهیم.

استاندار البرز گفت: شهرک تخصصی فناوری استان با استقرار واحدهای دانش بنیان به صورت منسجم فعالیت خواهند کرد و روند فعالیت آنها تسهیل و حمایت می شود.

  وی افزود: برای این منظور نشستی ویژه با فعالان عرصه علم و فناوری استان برای احصا ظرفیت ها و جلب همراهی آنها تشکیل خواهد شد.

  عبداللهی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید همراه شوند تا بتوانیم بستر لازم را برای فعالیت و پویایی نخبگان و ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی تخصصی فناوری در البرز راه اندازی می شود

شهرک صنعتی تخصصی فناوری در البرز راه اندازی می شود