مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 07:052023-08-31پزشكي

سلامت آب و مواد غذایی در مهران روزانه بررسی می شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سلامت آب و مواد غذایی در مهران روزانه بررسی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی نیکونهاد اظهار کرد: روزانه بیش از 190 نفر از پرسنل شبکه های بهداشت و درمان شامل پزشک، کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری ها، ماما، روانشناس و آزمایشگاه به صورت شیفت بندی و شبانه روزی در حال ارائه خدمت هستند.

وی افزود: به طور کلی خدمات شامل ویزیت بیماران، نظارت بر مواد غذایی، آب و پروتکل های بهداشتی، مراقبت های سندرومیک برای شناسایی 16 بیماری در مبادی ورودی مرز است.

وی تصریح کرد: این بیماری ها شامل بیماری های مسری، تنفسی، روده ای و … می باشند و با توجه به حجم عظیم جمعیت و احتمال شیوع آن ها قبل از ورود به کشور مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت ابتلا قرنطینه و به مراکز درمانی مربوطه معرفی می شوند.

رییس مرکز بهداشت استان ایلام خاطر نشان کرد: در اربعین امسال برای اولین بار در راستای جوانی جمعیت و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص، یک بحش خدمات مامایی، مراقبت از مادر و کودک در مرز مهران مستقر است.

نیکونهاد سلامت آب را در این ایام دارای اهمیت دانست و افزود: روزانه کارشناسان بهداشت محیط به طور دقیق سلامت آب را مورد بررسی قرار می دهند و تست کلرسنجی تعیین کننده این موضوع می باشد گه تقریباً روزانه 15 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت آب و مواد غذایی در مهران روزانه بررسی می شوند

سلامت آب و مواد غذایی در مهران روزانه بررسی می شوند