مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 04:252023-09-05حوادث

پرادوی 6 میلیاردی به چنگ پلیس افتاد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا قاچاق به ارزش60 میلیارد ریال در شهرستان جاسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی لیردف شهرستان جاسک در اجرای طرح برخورد با قاچاق سازمان یافته خودروهای خارجی روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور جاسک - چابهار به یک دستگاه خودرو تویوتا پرادو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

ماموران جهت بررسی خودرو را متوقف که در استعلام صورت گرفته از سامانه راهور مشخص شد خودرو مورد نظر فاقد مجوز بوده و به صورت غیر قانونی وارد شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان، ارزش این خودرو قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی بیش از 60 میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یک متهم در این ارتباط و معرفی آن به مراجع قضایی، تصریح کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است و دراین رابطه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرادوی 6 میلیاردی به چنگ پلیس افتاد

پرادوی 6 میلیاردی به چنگ پلیس افتاد