مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-29سياسي

صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه سرمایه گذاری در بخش تعاون


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه در طول دولت سیزدهم و آغاز الکترونیکی شدن فرایند صدور ضمانت نامه ها در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، مراسم افتتاح همزمان 17 طرح تعاونی و همچنین افتتاح شرکت تعاونی کاریزگران ناب صنعت با 40 نفر اشتغالزایی و سرمایه گذاری 1200 میلیارد ریالی  همزمان با سراسر کشور به صورت برخط به مناسبت هفته دولت و تعاون با حضور البرز محمدی معاون وزیر و مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور، کریمی نماینده مردم بابل و عضو هیات رییسه مجلس، امام جمعه لاله آباد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار بابل و مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی لاله آباد بابل افتتاح شد.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور در این مراسم با تبریک هفته دولت و تعاون به فعالان و زحمت کشان این بخش اظهار کرد: امروز در پهنه شرق کشور 71 طرح تعاونی با اشتغالزایی هزار و 563 نفر و سرمایه گذاری بیش از هزار و 136 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی حکمرانی تعاون، حکمرانی مردم را شعار هفته تعاون امسال عنوان کرد و افزود: 91 درصد سرمایه گذاری ها با مشارکت مردم در پهنه شرق کشور محقق شد و تنها 9 درصد از تسهیلات بانکی صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه سرمایه گذاری در بخش تعاون

صدور 850 میلیارد تومان ضمانت نامه سرمایه گذاری در بخش تعاون