مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-01حوادث

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در هرمزگان


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک قاتل که پس از ارتکاب قتل در منطقه گچین ،متواری شده بود ، شناسایی و در یک عملیات ضربتی پلیسی دستگیرشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد یک جوان بوسیله سلاخ گرم و متواری شدن قاتل، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

    وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد، در اوایل بامداد 27 مرداد ماه در روستای مغ احمد از توابع گچین سرنشینان یک دستگاه خودرو 405 فاقد جفت پلاک با صورت نقاب زده با اسلحه وینچستر وسط جاده جلوی یک دستگاه موتور سیکلت را گرفته و با شلیک یک تیر به سر ترک نشین موتور بنام حسین س او را به قتل رسانده و متواری شده اند.

    سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت : با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی قاتل به هویت یاسین ش و تعداد سه نفر همراه او که داخل خودرو بودند شناسایی در چند عملیات منسجم هر چهار متهم دستگیر وآلت قتاله اسلحه وینچستر از داخل خودرو آنان کشف و ضبط شد .

    این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه قاتل دستگیر شده صراحتا به قتل مقتول به انگیزه تسویه حساب شخصی اعتراف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در هرمزگان

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در هرمزگان