مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-12سياسي

انجام شش هزار ملاقات مردمی در دادگستری تهران


در سال گذشته شش هزار و 777 نفر از مراجعان به طور مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی خود را با مدیران ارشد قضایی استان تهران مطرح کردند و دستورات لازم پیرامون هر یک از درخواست های مطروحه صادر شد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در سال گذشته شش هزار و 777 نفر از مراجعان به طور مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی خود را با مدیران ارشد قضایی استان تهران مطرح کردند و دستورات لازم پیرامون هر یک از درخواست های مطروحه صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران، معاونین قضایی رییس کل، اعضای شورای قضایی استان تهران، مدیران واحدهای قضایی شهر تهران و اعضای شورای تامین شهر تهران در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این آیین ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، حضور گسترده آحاد مختلف جامعه اسلامی در راهپیمایی اربعین را مورد مداقه قرار داد و گفت: آیین جهانی راهپیمایی اربعین که در سال جاری نیز با حضور گسترده جوامع اسلامی و به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام شش هزار ملاقات مردمی در دادگستری تهران

انجام شش هزار ملاقات مردمی در دادگستری تهران