مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-08سياسي

روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود


روند کار پروژه 220 واحدی ساخت مسکن کریمان اردستان به کندی پیش می رود و از مسؤولان مربوطه درخواست داریم در روند ساخت مسکن کریمان تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: حماسه عظیم اربعین در سال جاری تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق است و بیش از 20 میلیون نفر زائر از سراسر جهان در کربلا حضور داشته که در هوای گرم و شرایط دشوار در پیاده روی اربعین شرکت کردند.

وی افزود: دشمنان در ایام محرم با تبلیغات بسیاری در خصوص عزا نگرفتن و نرفتن به کربلا خواستند از عزاداری مردم جلوگیری کنند اما هرگز موفق نشدند و طبق روایات موجود، گرفتن مراسم عزا برای امام حسین( ع)، نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست.

دهشیری خاطرنشان کرد: هفدهم شهریور یادآور کشتار وحشیانه مردم توسط دژخیمان پهلوی است که به حمایت از امام راحل در میدان شهدا تهران قیام کرده بودند و امام خمینی(ره) با صدور پیامی، خواب راحت را از آنان گرفت که از این جنایت دژخیمان حماسه بر علیه آنان ایجاد شد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: نوزدهم شهریور وفات اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب است که بنابر تعبیر مقام رهبری این فرد اهل صداقت ، درستکاری و مبارزه بود و در امتداد اقامه نمازجمعه شهدای محراب قرار دارند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود

روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود