مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-29سياسي

راه اندازی بیش از 2000 واحد تولیدی راکد نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری گفت: راه اندازی بیش از 2000 واحد تولیدی راکد و کمک به افزایش تولید و بهره وری و همچنین برقراری ارتباط با کشورهای همسایه نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری گفت: راه اندازی بیش از 2000 واحد تولیدی راکد و کمک به افزایش تولید و بهره وری و همچنین برقراری ارتباط با کشورهای همسایه نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن درویشیان، سه شنبه شب در مراسم یادبود شهدای دولت که در چناران برگزار شد، مهمترین هدف دولت را مبارزه با فساد و ناکارآمدی دانست و اظهار کرد: دولت برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می کند و عموم مردم به ویژه نخبگان باید مراقبت کنند و با طرح ها و برنامه ها به دولت مردمی کمک کنند تا از این گردنه و پیچ تاریخی که به تعبیر حضرت آقا به قله نزدیک شده ایم، به سلامت گذر کنیم.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم برای اداره و تحول در امور کشور بیش از 300 برنامه داشته و دارد و توانسته است با مشارکت مردم با تمام مشکلات و گرفتاری ها، حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری ادامه داد: راه اندازی بیش از 2000 واحد تولیدی راکد و کمک به افزایش تولید و بهره وری و همچنین برقراری ارتباط با کشورهای همسایه نقش بسزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیش از 2000 واحد تولیدی راکد نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد

راه اندازی بیش از 2000 واحد تولیدی راکد نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور دارد