مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-25ورزشي

در تورنمنت های بعدی با هند متفاوتی حاضر می شویم/هند یازدهم شد


سرمربی تیم ملی والیبال هند پس از پیروزی مقابل عراق و کسب جایگاه یازدهمی قهرمانی مردان آسیا گفت: در تورنمنت های بعدی با هند متفاوتی حاضر می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جایدیئپ سرکار عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هند تیم کم تجربه ای است و سعی می کنیم با بازی تدارکاتی و تمرینات بیشتر در رقابت های بعدی متفاوت ظاهر شویم.

وی افزود: دو باخت قبلی مقابل چین و اندونزی در روحیه بازیکنان هند تأثیر گذاشته بود، ولی خوشحالیم به شرایط عادی در این دیدار برگشتیم و مسابقه را بردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هند با یادآوری این که هند کشور بزرگی است، تاکید کرد: فدراسیون والیبال هند در تلاش برای بهبود والیبال این کشور است.

سرکار در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان جام 22 می شود، گفت: هر دو تیم ژاپن و ایران قوی هستند، ولی امیدوارم ایران با توجه به شرایط میزبانی قهرمان شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال هند نیز در پایان این دیدار بیان کرد: امروز با توجه به اینکه مثل مسابقات قبلی خسته نبودیم و با آمادگی کامل به میدان آمدیم، توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و نمایش خوبی را ارائه دادیم.

ژروم وینیت چارلس هدف بعدی هند را حضور مؤثر در مسابقات والیبال بازی های آسیایی هانگژو دانست و گفت: باید هر چه زودتر برای این رقابت ها حاضر شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تورنمنت های بعدی با هند متفاوتی حاضر می شویم/هند یازدهم شد

در تورنمنت های بعدی با هند متفاوتی حاضر می شویم/هند یازدهم شد