مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-25اجتماعي

عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه در گناوه آغاز شد


همزمان با دومین روز هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه منطقه حرم به حرم گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح جمعه در این آیین با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه در راستای توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس شهرستان 33 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ضرغام مردانی گفت: مدرسه ابتدایی منطقه حرم به حرم گناوه در زمینی به متراژ 4 هزار و 77 متر مربع و زیربنای هزار و 800 متر مربع با 12 کلاس درس احداث خواهد شد.

وی گفت: زمین این مدرسه از سوی 2 نفر از خیرین اهدا شده است و از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر احداث می شود.

وی گفت: احداث مدرسه دیگری 12 کلاس متوسطه اول نیز در همین منطقه در سال جاری در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

مردانی اضافه کرد: در این منطقه از شهر گناوه در گذشته در زمینه فضاهای آموزشی اقدامی صورت نگرفته با توجه به توسعه و افزایش جمعیت این منطقه نیاز به فضاهای آموزشی بیشتر برای این منطقه است که امیدواریم با همکاری همه مسئولان و خیرین این امر مهم محقق انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه در گناوه آغاز شد

عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه در گناوه آغاز شد