مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-23اجتماعي

آمادگی اردوگاه های راهیان نور کرمانشاه برای پذیرش زوار


معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به تمهیدات انجام شده در استان برای پذیرایی از زائران، گفت: ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در قصرشیرین فراهم شده است.

- کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به تمهیدات انجام شده در استان برای پذیرایی از زائران، گفت: ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در قصرشیرین فراهم شده است.

سرهنگ سعید بهشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از شهرستان کنگاور تا مرز خسروی تمامی نواحی ارائه خدمات اربعینی خواهند داشت که برخی به صورت وابسته ارگان ها و برخی دیگر به طور مستقل فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه سه قرارگاه از سوی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در شهر کرمانشاه برای اسکان زائران در نظر گرفته شده، افزود: اردوگاه توحید با حدود 2 هزار نفر، اردوگاه کربلا با 500 نفر و سازمان اردوگاه اردویی سپاه استان نیز با 300 نفر ظرفیت میزبان زائران در شهر کرمانشاه خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: موکب مرصاد نیز یکی دیگر از محل اسکان هایی است که طی 2 روز آینده برای پذیرایی از زوار آماده سازی خواهد شد که با پذیرایی روزانه پنج تا هشت هزار وعده غذایی و بیش از یک هزار اسکان پذیرای زوار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اردوگاه های راهیان نور کرمانشاه برای پذیرش زوار

آمادگی اردوگاه های راهیان نور کرمانشاه برای پذیرش زوار