مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-06اجتماعي

هشدار مدیریت بحران جهت احتمال وقوع تند باد لحظه ای در استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تندباد لحظه ای در استان هشدار داد و گفت: شهروندان نسبت به استحکام سازه های موقت و سست و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: همزمان با حضور گسترده و باشکوه مردم ولایی استان تهران در تجمع عظیم جاماندگان اربعین، امروز شاهد ارائه خدمات دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان تهران بودیم که خوشبختانه این مراسم تاکنون در امنیت و سلامت کامل برگزار شده است.

یزدی مهر در ادامه از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و عنوان داشت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از بعد از ظهر فردا پنجشنبه 16 شهریور ماه تا روز یکشنبه 19 شهریور ماه شاهد ناپایداری همرفتی خواهیم بود و در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شمال شرق گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی نیمه جنوبی استان برای فردا 16 و پس فردا 17 شهریور ماه با گاهی وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش موقت گردوخاک همراه خواهد بود گفت: از ساکنین این مناطق می خواهیم احتیاط لازم را با توجه به احتمال سقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران جهت احتمال وقوع تند باد لحظه ای در استان تهران

هشدار مدیریت بحران جهت احتمال وقوع تند باد لحظه ای در استان تهران