مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29اقتصادي

احیای 97 واحد تولیدی گیلان/ افتتاح 15 طرح در هفته دولت


مدیرکل صمت گیلان، از احیای 97 واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال نیز پنج واحد تعطیل را به چرخه تولید بازگرداندیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان، از احیای 97 واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال نیز پنج واحد تعطیل را به چرخه تولید بازگرداندیم.

تیمور پورحیدری در گفت وگو با ایسنا، از افتتاح و بهره برداری از 15 طرح حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها با اعتبار حدود 1300 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و برای 800 نفر شغل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در عمده این طرح ها بدون مشارکت بانک ها، افزود: تولید، راهکار برون رفت از همه مشکلات است و لذا نیازمند مشارکت بانک ها در طرح های صنعتی هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از بانک ها خواست نقدینگی را به سمت تولید بیاورند و تصریح کرد: شاهد همکاری خوب مدیران عامل بانک های استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان هستیم؛ البته با دستور استاندار گیلان بر مشارکت بانک های خصوصی با بخش تولید استان نیز تاکید شده است.

پورحیدری در ادامه از احیای 97 واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال نیز پنج واحد تعطیل را به چرخه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 97 واحد تولیدی گیلان/ افتتاح 15 طرح در هفته دولت

احیای 97 واحد تولیدی گیلان/ افتتاح 15 طرح در هفته دولت