مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-12ورزشي

پاسخ هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر


هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر جواب داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ در پی انتقادات جمعی از تیمداران و فعالان فوتبالی از هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد این هیئت جوابیه ای منتشر کرد.

در متن این جوابیه آمده است: هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد در این مدت که سکان هدایت فوتبال شهرستان را بر عهده دارد در همه رده ها مسابقات خود را به موقع  برگزار کرده و بدون مسابقه و برگزاری بازی هیچ تیمی را جهت حضور در مسابقات استانی معرفی نکرده تا حقی از تیمی ضایع نشود.

در ادامه آمده است: چطور می شود تیمی که خودش نماینده در قرعه کشی دارد و در مسابقات شرکت کرده و نتیجه نگرفته بیاید حق تیم های دیگر را ضایع کند و تیمی که در مسابقات در رده های آخر قرار گرفته به عنوان نماینده شهرستان معرفی شود اگر هیئت شهرستان معرفی کرده بیایند و معرفی نامه را ارائه بدهند.

در این جوابیه آمده است: حتی این تیم هنوز ورودی خودش را که  شامل حق و حقوق داوران و اعضا برگزاری و پزشک و غیره می شود را پرداخت نکرده که بخواهد پول ثبت قرارداد فسخ را پرداخت کند در صورتی که گرفتن ثبت قرار داد و فسخ آن حق مسلم کمیته مسابقات است و هزینه ثبت 30 هزار و فسخ بین 150 تا 200 است که اکثرا پرداخت نمی کنند یا به میزان خیلی کمتری پرداخت می شود و تیم های کشوری و بازیکنان آن ها معاف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر

پاسخ هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر