مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-28سياسي

4 پروژه عمرانی شهری در «آباد» تنگستان افتتاح شد


چهار پروژه عمران شهری در شهر آباد شهرستان تنگستان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار تنگستان صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمران شهری در شهر آباد اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آباد با همکاری و همراهی در تعامل با یکدیگر با در پیش گرفتن رویکردی هوشمندانه پروژه های بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهر آباد اجرایی کردند که شاهد افتتاح آنها هستیم.

احمد لطفی با تاکید بر اینکه باید قدر پیشرفت های انقلاب اسلامی را بدانیم و موفقیت ها را به نسل جوان یادآور شد، اضافه کرد: دولت سیزدهم نیز با شعار دولت مردمی با تمام توان پای کار است و مردم خط قرمز دولتمردان هستند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: هفته گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است که انتظار می رود ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به شکل خلاقانه این دستاوردها را برای مردم بیان و اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: برای زیر سازی، پیاده روسازی، تعریض، بهسازی، آسفالت کوچه ها، معابر و بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به مساحت 16 هزار و 650 متر مربع در شهر آباد اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و تملک دارایی سرمایه ای (استانی) هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه عمرانی شهری در «آباد» تنگستان افتتاح شد

4 پروژه عمرانی شهری در «آباد» تنگستان افتتاح شد