مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-13فرهنگي

«به نام پدر» از خوزستان به اشکواره ملی حسینی مازندران راه یافت


نمایش خیابانی «به نام پدر» آخرین تجربه گروه تئاتر آیین مردم اهواز به عنوان تنها اثر خوزستانی به ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی به میزبانی استان مازندران راه یافت.

- اهواز - نمایش خیابانی به نام پدر آخرین تجربه گروه تئاتر آیین مردم اهواز به عنوان تنها اثر خوزستانی به ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی به میزبانی استان مازندران راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طبق اعلام دبیرخانه این رویداد ملی، پس از ارزیابی آثار نمایشی ارسالی از سراسر کشور با تاکید بر کیفیت نمایشی و محتوای مرتبط با موضوعات، تعداد هفت نمایش را برای شرکت در ششمین اشکواره ملی حسینی معرفی کردند.

نمایش خیابانی به نام پدر به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار هنرمند اهوازی به عنوان تنها اثر خوزستانی در میان آثار منتخب این رویداد ملی است.

این اثر هنری در قالب گروه تئاتر آیین مردم با سابقه درخشان در زمینه تهیه و تولیدات نمایشی تاکنون در جشنواره های ملی وبین المللی حضوری فعال داشته است و رتبه های برتر را به خود اختصاص داده است.

ششمین اشکواره ملی حسینی در بخش های مختلف هنری با موضوع امام حسین (ع) و مدافعان حرم از 16 تا 28 شهریور برگزار می شود نمایش به نام پدر طبق برنامه ریزی به عمل آمده در دو نوبت پذیرایی مخاطبان مازندرانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به نام پدر» از خوزستان به اشکواره ملی حسینی مازندران راه یافت

«به نام پدر» از خوزستان به اشکواره ملی حسینی مازندران راه یافت