مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-23اجتماعي

فعالیت 21 مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی دولتی در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی- تربیتی دولتی در کردستان فعالیت دارند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی- تربیتی دولتی در کردستان فعالیت دارند.

طالب محمدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز مشکلات ویژه یادگیری پدیده بیجار اظهار کرد: 21 مرکز دولتی و 7 مرکز غیر دولتی جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی و تربیتی فرآیند غربالگری، تشخیص، پذیرش، آموزش، توانبخشی و مداخلات مبتنی بر نیاز که براساس برنامه آموزش فردی تنظیم می شود را به دانش آموزان جامعه هدف دوره ابتدایی در سطح استان ارائه می دهند.

وی افزود: تغییر ساختار و مأموریت مراکز قبلی مشکلات ویژه یادگیری به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخلات به هنگام رشدی- تربیتی ظرفیتی بسیارخوب برای ارتقای این مراکز به عنوان مرکز پایش تخصصی آموزش و پرورش است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، نقش و مأموریت جدید این مراکز را پایگاه اصلی و کلینیک تخصصی آموزش و پرورش عنوان کرد که می توانند به عنوان مرکز دائمی سالیانه سنجش بدو پیش دبستانی، بدو ورود به مدرسه و جهش تحصیلی درآیند، همچنین با به کارگیری نیروهای متخصص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 21 مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی دولتی در کردستان

فعالیت 21 مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی دولتی در کردستان