مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-24اقتصادي

افتتاح تنها مرکز اهدای خون بانوان کشور در بروجرد همزمان با هفته دولت


امسال در هفته دولت تنها مرکز اهدای خون بانوان کشور در بروجرد افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: امسال در هفته دولت تنها مرکز اهدای خون بانوان کشور در بروجرد افتتاح و به بهره برداری می رسد.

علی سوری امروز دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان انتقال خون تنها متولی تأمین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور است، اظهار کرد: از سال 1363 تا سال 1400 تنها چهار پایگاه انتقال خون در لرستان وجود داشت که با شروع به کار دولت سیزدهم و اهتمام ویژه دولت بر رفع کمبودها و محرومیت زدایی به ویژه در حوزه درمان، سال گذشته تعداد هفت پایگاه انتقال خون جدید و یک سردخانه نگهداری پلاسما با ظرفیت 5 هزار و 500 واحد در استان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: امسال همزمان با هفته دولت، پایگاه های فرآوری خون شهرستان های کوهدشت و دورود نیز با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل انتقال خون لرستان خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال، تنها مرکز اهدای خون بانوان کشور در شهرستان بروجرد راه اندازی می شود و همچنین قسمتی از این مجموعه برای نگهداری کودکان و نونهالان با نصب وسایل بازی استاندارد اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تنها مرکز اهدای خون بانوان کشور در بروجرد همزمان با هفته دولت

افتتاح تنها مرکز اهدای خون بانوان کشور در بروجرد همزمان با هفته دولت