مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-31سياسي

تولید 2 برابری آب برای حل مشکل سادات محمودی و روستاهای پاتاوه


پروژه های آبرسانی شهرستان دنا به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار دنا و سایر مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امید صالحی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان دنا اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از پروژه های بازسازی بخش هایی از شبکه آب شهر سی سخت و همچنین ایستگاه پمپاژ سادات محمودی هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نگرانی های مردم در شهر سی سخت شکستگی ها متعدد بود به همین دلیل اصلاح و توسعه شبکه های آب این شهر توریستی یکی از اولویت های ما در این منطقه بود که پروژه بازسازی شبکه آب سی سخت با اعتبار 31 میلیارد ریالی انجام شد که جمعیتی بیش از 3000 نفر از منافع آن بهره مند شدند.

صالحی ادامه داد: یکی دیگر از چالش های ما در منطقه دنا وضعیت آب سادات محمودی و برخی مناطق پاتاوه بود، خوشبختانه پروژه تقویت ایستگاه پمپاژ سادات محمودی برای افزایش ظرفیت نیاز به اقداماتی داشت، نصب الکتروپمپ 130 کیلووات جدید در ایستگاه پمپاژ باعث شد ظرفیت تولید و انتقال آب در این تاسیسات از 18 لیتر بر ثانیه به 34 لیتر بر رسیده که تقریبا دو برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 برابری آب برای حل مشکل سادات محمودی و روستاهای پاتاوه

تولید 2 برابری آب برای حل مشکل سادات محمودی و روستاهای پاتاوه