مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-18ورزشي

کرمانشاه نماینده ایران در مسابقات پرورش اندام مستر یونیورس عربستان شد


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حضور تیمی از این استان به نمایندگی از ایران برای شرکت در مسابقات مستر یونیورس عربستان خبر داد.

- کرمانشاه نماینده ایران در مسابقات پرورش اندام "مستر یونیورس" عربستان شد ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حضور تیمی از این استان به نمایندگی از ایران برای شرکت در مسابقات مستر یونیورس عربستان خبر داد.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات بین المللی بدنسازی و پرورش اندام مستر یونیورس در عربستان، اظهار کرد: این مسابقات پنجم تا هفتم مهر ماه به میزبانی شهر ریاض برگزار می شود و تیم کرمانشاه نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود.

وی افزود: تیم اعزامی از کرمانشاه به این مسابقات متشکل از 10 ورزشکار در چهار رشته فیزیک، بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ و فیزیک کلاسیک خواهد بود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه تصریح کرد: مهدی عدالت، یاسر فتاحی، یاسر رنجبر، محمد حسن کارگر، رسول خانه ساز، یزدان رحمت آبادی، سیدامین اجدادی، محمد ترک زاده، روزبه الوندی و میثم اسکندری ترکیب تیم کرمانشاه را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نماینده ایران در مسابقات پرورش اندام مستر یونیورس عربستان شد

کرمانشاه نماینده ایران در مسابقات پرورش اندام مستر یونیورس عربستان شد