مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-23اجتماعي

پسربچه های زباله گرد در انتظار بابای تاجر


یاسر و امید دو برادر افغان هستند که بچه های شهرداری آنها از میان زباله ها بیرون کشیده اند و به مرکز خیریه اسرا آورده اند، اما آنها هنوز چند روزی باید اینجا بمانند زیرا آن طور که خودشان می گویند، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: جمشید، علی خان، امید و دو پسر به نام یاسر را بچه های شهرداری کرمان از میان زباله ها بیرون کشیده اند و به مرکز اسرا آورده اند تا وضعیت خانوادگی آنها مورد بررسی قرار گیرد، آموزش هایی را فرا گیرند و بعد با تعهد پدرهای شان راهی خانه شوند، اما پدر امید و یاسر برای تجارت پسته به تهران رفته و نمی تواند برای تعهد محضری به مرکز بیاید.

پسرها با لباس های قرمز روشن و شلوارهای سورمه ای در یکی از کلاس های مرکز خیریه اسرا در حال بازیگوشی هستند، مسواک های شان را توی جیب پیرهن شان گذاشته اند و از این طرف به آن طرف می روند.

من را که می بینند با خودشان فکر می کنند، معلم شان هستم، سریع می آیند و روی صندلی ها می نشینند، یکی از پسرها می گوید، معلم ما هستی؟.

می گویم: نه!.

باورشان نمی شود، دو، سه بار دیگر هم می پرسند.

لباس و اقلام بهداشتی مانند مسواک توسط موسسه اسرا در اختیار کودکان خیابانی قرار می گیرد   یاسر و امید، 6 خواهر و برادر دیگر هم دارند، امید که پسر بزرگتر است، می گوید صبح که از خواب پا میشیم، چند ساعتی می ریم دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسربچه های زباله گرد در انتظار بابای تاجر

پسربچه های زباله گرد در انتظار بابای تاجر