مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-23سياسي

دوربین های نظارتی در شهرهای استان سمنان استقرار پیدا می کند


استاندار سمنان درباره راهکارهای مقابله با وقوع جرم گفت: دوربین های نظارتی در شهرهای استان و با همراهی شهرداران استقرار پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان سمنان به میزبانی دادگستری بیان کرد: توجه ویژه به بخش اشتغال و بویژه ایجاد شغل در سطح روستاها، موجب ثروت آفرینی و کاهش حاشیه نشینی و سایر آسیب ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی، فرهنگ سازی صحیح و بهره مندی از ظرفیت فرهنگی و جایگاه اعتباری بزرگان و معتمدین است، تاکید کرد: اگر در بحث جهاد تبیین با موضوع سبک زندگی ایرانی _ اسلامی بیشتر تلاش نماییم، شاهد کاهش طلاق در سطح جامعه خواهیم بود.

استاندار سمنان گفت: لازم است تا مجامع کوچک، متشکل از معتمدین، روحانیون و چهره های ذی نفوذ در سطح روستاها شکل گرفته و در زمینه کاهش طلاق فرهنگ سازی شود.

هاشمی درباره استقرار دوربین ها، بیان کرد: شهرداران الزاماً باید نسبت به استقرار دوربین و ایجاد پایش تصویری در سطح شهرهای استان اقدام نموده و در این راستا می توانند از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های نظارتی در شهرهای استان سمنان استقرار پیدا می کند

دوربین های نظارتی در شهرهای استان سمنان استقرار پیدا می کند