مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-08سياسي

دیپلماسی ایران راه نفوذ آرمان های انقلاب به سوی جهانیان را گشوده است


به برکت انقلاب اسلامی، بیداری جهانی حاصل شده است و در حال گسترش است، دیپلماسی خوب و سازنده جمهوری اسلامی راه نفوذ آرمان های انقلاب اسلامی به سوی جهانیان را گشوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: هر آنچه از جانب خداوند به انسان می رسد حکمتی دارد و هر مصیبت، سختی، نازیبایی از گناهان انسان می کاهد و یا امتحانی است تا انسان را متنبه و بیدار کند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: پس از سختی ها، خداوند بر درجات افراد می افزاید همانگونه که بر درجات اباعبدالله افزود و به برکت آن امروزه اجتماع اربعینی شکل گرفته است و عالم به سمت نور حرکت می کند.

وی اضافه کرد: مصائب و مشکلاتی که به انسان می رسد بدون حساب و کتاب نیست و اگر انسان با این باور مصائب را درک و تقوا پیشه کند معرفت وجودی افزایش می یابد و عنایت شامل حال افراد می شود.

اربعین در حال ایجاد تحول در جهان بشری است نکونام با اشاره به پشت سر گذاشتن اربعین حسینی، بیان کرد: این صحنه عظیم و تحول آفرین در حال ایجاد تحول در جهان بشری است و حضور 22 میلیون نفر در یک فرصت زمانی در یک شهر و اداره مطلوب آن جز عنایت امام حسین(ع) چیزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی ایران راه نفوذ آرمان های انقلاب به سوی جهانیان را گشوده است

دیپلماسی ایران راه نفوذ آرمان های انقلاب به سوی جهانیان را گشوده است