مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 03:302023-08-27سياسي

خدمات دهی 250 هزارنفری با بودجه 43 هزار نفری در سوادکوه


فرماندار سوادکوه از خدمات دهی 250 هزارنفری با بودجه 43 هزار نفری در شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، رمضان غلامی شنبه شب در جمع مردم پل سفید سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که نماد فعالیت جهادی و انقلابی بودند، گفت: براندازان نظام در سال گذشته برای سقوط نظام اسلامی با همه توان  وارد میدان شدند ولی مردم ایران در برابر آنان ایستادند و نقشه آنان را نقش بر آب کردند.

*تلاش دشمنان برای نادیده گرفتن خدمات دولت  فرماندار سوادکوه با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای نادیده گرفتن خدمات دولت هستند ولی دولت مردمی و انقلابی پای کار است و ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری در جنگ اقتصادی در خدمت مردم هستیم، افزود: 15 ماه در سوادکوه به عنوان فرماندار حضور دارم که گازرسانی از بزرگترین طرح های ما بود.

وی با اشاره به اینکه سرشماری سال 1395 جمعیت شهرستان را 43 هزار نفر ثبت کرد ولی امروز 90 هزار نفر ساکن دائم در شهرستان سوادکوه داریم و از چهارشنبه تا جمعه هم جمعیت تا مرز 250 هزار نفر می رسد و به عبارتی با بودجه 43 هزار نفر به 250 هزار نفر خدمات می دهیم.

غلامی با اشاره به اینکه سال گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان 59 میلیارد تومان پول داشتیم و امروز بیش از 700 میلیارد تومان بودجه در شهرستان سوادکوه عملیاتی شد، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 250 هزارنفری با بودجه 43 هزار نفری در سوادکوه

خدمات دهی 250 هزارنفری با بودجه 43 هزار نفری در سوادکوه