مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-13اجتماعي

شکارچیان خوزی اسلحه بر زمین گذاشتند


مراسم خداحافظی با اسلحه و انس با طبیعت با حضور جمعی از شکارچیان و مسئولان محیط زیست منطقه خوزی از توابع شهرستان مُهر در جنوب استان فارس، - ایسنا/فارس مراسم "خداحافظی با اسلحه و انس با طبیعت" با حضور جمعی از شکارچیان و مسئولان محیط زیست منطقه "خوزی" از توابع شهرستان مُهر در جنوب استان فارس، برگزار شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مُهر در حاشیه این نشست گفت: پیمان دوستی با طبیعت در شهر خوزی با حضور همه اقشار، استادان دانشگاه، دانشجویان، کارمندان، دامداران، کشاورزان، معلمان وشکارچیان برقرار شده است.

علیرضا فرجی اضافه کرد: هدف آنها همکاری همه جانبه به منظور فرهنگ سازی وحفظ حیات وحش وطبیعت است که ازمدتها فعالیت خود را آغاز کرده اند، آنها دردامن طبیعت زیبای تنگ خوزی برای اعلام همبستگی، عهد با طبیعت و پیمان دوستی باسبزپوشان طبیعت دورهم گرد آمده و عده ای از شکارچیان درمیان دیگر دوستداران طبیعت تفنگ خود را برزمین گذاشته و با تفنگ خداحافظی کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهر خاطر نشان کرد: اهمیت محیط زیست و حفظ آن و اهمیت حضورتشکل ها درکنارحافظان طبیعت موضوعی است که باید به عنوان اولویت به آن نگریست، سمن های محیط زیستی مصداق واقعی مردم پایه بودن محیط زیست است و می توانند در بحث های پایشی و نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان خوزی اسلحه بر زمین گذاشتند

شکارچیان خوزی اسلحه بر زمین گذاشتند