مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-28اقتصادي

نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در کرمانشاه تشدید می شود


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در آستانه اربعین حسینی در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در آستانه اربعین حسینی در استان خبر داد.

سعید جوادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تردد زوار اربعین در کرمانشاه در آستانه اربعین حسینی، گفت: به منظور نظارت بیشتر بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی نظارت ها را تشدید کرده ایم.

جوادی با بیان اینکه بازرسان جهاد کشاورزی در ایام باقی مانده تا اربعین حسینی به طور مستمر بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی استان نظارت خواهند کرد، افزود: اگرچه در همه ایام سال نظارت بازرسان بر بازار انجام می شود، اما به دلیل در پیش بودن اربعین این نظارت ها بیشتر شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در شهر کرمانشاه هشت اکیپ و در هر کدام از شهرستان ها یک اکیپ به طور مستمر بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی نظارت دارند، گفت: 45 بازرس سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه بازرسان بسیج اصناف در دو شیفت صبح و بعد ازظهر بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی نظارت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در کرمانشاه تشدید می شود

نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در کرمانشاه تشدید می شود