مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-09فرهنگي

انجمن سینمای جوان اردبیل ساختمان مستقل ندارد


مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: بیشتر از 37 سال است که انجمن سینمای جوانان در استان اردبیل فعالیت می کند اما این انجمن از داشتن ساختمامن مستقل بی بهره مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میردولت موسوی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران اجرایی هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس محرم و سومین اردوی فیلم سازی انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی استان اردبیل اظهار کرد: انجمن سینمای جوان اردبیل متعلق به تمام جوانان استان است که در راستای بالندگی در هنر فیلمسازی در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان با حضور تعداد کثیری از جوانان هنرمند و با استفاده از امکانات آموزشی و تولیدی انجمن توانسته در مجامع ملی و بین المللی برای کشور و اردبیل افتخار آفرینی کند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل افزود: فعالیت ها و اقدامات فیلمسازی در انجمن سینمای جوان سبب امیدواری بیش از پیش جوانان هنرمند و هنرجویان انجمن است که از جمله آنها برگزاری هفته های فیلم و عکس و جشنواره های استانی، نمایشگاه های عکس و سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران به میزبانی استان اردبیل است که در دی ماه سال گذشته به اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوان اردبیل ساختمان مستقل ندارد

انجمن سینمای جوان اردبیل ساختمان مستقل ندارد