مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:002023-09-10اجتماعي

بهره مندی 34 هزار زائر اربعین از خدمات درمانی هلال احمر یزد


مسئول تیم درمانی هلال احمر یزد گفت: در پایان ماموریت تیم پزشکی هلال احمر استان یزد مستقر در بیمارستان الحیدریه عمود 578 بیش از 34 هزار و دویست زائر از خدمات درمانی و دارویی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد عشقی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به استقرار تیم درمانی هلال احمر یزد در بیمارستان الحدریه طریق الحسین(ع) از 31 مرداد ماه در مسیر نجف به کربلا، اظهار کرد: این مرکز درمانی با حضور قریب به 80 نفر از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار، فوریت های پزشکی، تکنسین دارویی، نجاتگر و سایر نیروهای انتظامی و بازرسی و خدماتی به زائران حسینی در این ایام خدمت رسانی کردند.

وی به بهره مندی بیش از 34 هزار زائر اربعین اشاره کرد و افزود: بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز از خدمات رایگان همچون ویزیت، تزریقات و سرم تراپی، تست قند و فشارخون، پانسمان و بانداژ، نوار قلب ، بخیه و… بهره مند شدند.

مسئول تیم درمانی هلال احمر یزد با اشاره به استقرار دو دستگاه خودروی آمبولانس در این مرکز، گفت: خوشبختانه با توجه به همکاری نیروهای امدادی کشور عراق، اعزام بیماران به مرکز درمانی در شهر نجف و کربلا به خوبی و با سرعت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 34 هزار زائر اربعین از خدمات درمانی هلال احمر یزد

بهره مندی 34 هزار زائر اربعین از خدمات درمانی هلال احمر یزد