مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-28سياسي

قانون جهش شرکت های دانش بنیان حاصل تجربه موفق استان یزد است


معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قانون جهش شرکت های دانش بنیان حاصل تجربه موفق استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا صابری، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه آمایش آموزش عالی در دانشگاه یزد با تبریک هفته دولت اظهار داشت: نمایندگان استان یزد شخصیت های موثر و جریان ساز و از مدافعان علم و فناوری در مجلس هستند و امیدواریم بتوانیم در فضای مجلس از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

رضا صابری بیان کرد: قانون جهش شرکت های دانش بنیان، به نوعی حاصل تجربه موفق استان یزد بوده است.

وی عنوان کرد: وزیر علوم امروز به تشخیصی از ریل گذاری جدید در حوزه علم و فناوری کشور رسیده و دولت سیزدهم این اراده را ایجاد کرده تا این اتفاق در حوزه علم و فناوری رخ دهد تا نیازهای جدید کشور به دانشگاه برای پیشبرد امور تامین شود.

صابری بیان کرد: امیدواریم سیاست گذاری های این حوزه که در قالب برنامه هفتم به مجلس رفته، توسط نمایندگان به ویژه نمایندگان یزد مورد حمایت قرار گیرد.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز از مهمترین مدافعان حوزه علم و فناوری هستند و هر حمایتی که در این زمینه صورت گیرد، در راستای خواسته های رهبر معظم انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جهش شرکت های دانش بنیان حاصل تجربه موفق استان یزد است

قانون جهش شرکت های دانش بنیان حاصل تجربه موفق استان یزد است