مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-09سياسي

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عزمی همگانی اجرایی شود


برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس متعلق به همه دستگاه های اجرایی و آحاد اقشار جامعه است و باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن به صورت همگانی اهتمام ورزیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری باید به صورت مردمی و در فضاهای باز و ویژه استفاده دانش‎آموزان و دانشجویان اجرایی شود.

وی افزود: دیدار با خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران در طول هفته توسط دستگاه های اجرایی استان برنامه ریزی شود.

هاشمی با بیان اینکه فضاسازی محیطی پیرامون این هفته و اهداف مرتبط با آن باید مورد توجه و عنایت باشد، خاطرنشان کرد: حمایت های ویژه برنامه های فرهنگی به منظور زنده نگاه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شهرداری ها می توانند با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و محیطی خود در شهرها برای اطلاع رسانی و تبیین برنامه ها و اهداف هفته دفاع مقدس استفاده کنند.

استاندار سمنان عنوان داشت: تشکل ها و سازمان های مردم نهاد نیز در زمینه های فرهنگی همچون فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت برنامه های هفته دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عزمی همگانی اجرایی شود

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عزمی همگانی اجرایی شود