مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-02اقتصادي

جایگاه ستاد مدیریت مصرف سوخت به شدت تضیف شده است


سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: با ادغام ستاد نقصان هایی مانند افزایش بی ریه مصرف سوخت را شاهد بودیم که ناشی از عدم هماهنگی دستگاه های مربوطه بود.

- علیرضا احمدی، سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت سال 86 با هدف حل موضوعات فرا بخشی ابلاغ شد، گفت: این قانون مبنی بر حل موضوعات چند وزارت خانه بود فرا بخشی و فرا نهادی بود و هیئت نمایندگان ویژه متشکل از وزرایی که وزارتخانه موضوعی مرتبط به حمل و نقل دارد و یا افرادی که به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور و دارای حکم 127 قانون اساسی یعنی مصوبات آنها به عنوان مصوبات هیأت وزیران تلقی می شود تأسیس شد.

وی ادامه داد: مسئولیت این کار گروه مدیریت یکپارچه اجرای قانون بود که در آن زمان اقدامات خوبی شکل گرفت از جمله دفاتر خدمات پیشخوان دولت، کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین نیز به دلیل این ستاد شکل گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: همچنین جایگاه های سی ان جی و سهمیه سی ان جی که در سبد سوختی دارند همگی از این ستاد نشأت می گیرد.

به گفته این مقام مسئول در سال 92 مصوبه هیئت وزیران تصویب کرد که ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت از نهاد ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود که این اقدام در سال 94 انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ستاد مدیریت مصرف سوخت به شدت تضیف شده است

جایگاه ستاد مدیریت مصرف سوخت به شدت تضیف شده است