مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-31سياسي

وزیر کشور از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد


وزیر کشور کابینه سیزدهم در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان از فرودگاه مرکز استان بازدید و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت رسانی به مسافران در این فرودگاه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور کابینه سیزدهم ظهر پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان وارد مرکز استان شد و در نخستین برنامه از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد تا از نزدیک در جریان زیرساخت های این فرودگاه قرار گیرد.

این بازدید در حالی صورت می گیرد که فرودگاه سمنان فردا خود را برای انجام نخستین پرواز اربعین حسینی آماده می کند پروازی که با استقبال خوب مردم و طبق اعلام مسئولان فرودگاه شهدای سمنان، در بازه زمانی کوتاهی تمام بلیط های آن فروش رفته است.

عباس گلرو نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس در این مراسم بیان کرد: فردا اولین پرواز به مقصد نجف اشرف و عتبات عالیات پس از چند ماه مذاکره به برکت حضور وزیر کشور در استان، انجام خواهد شد.

وی ضمن اشاره به امکانات فرودگاه سمنان، بیان کرد: این فرودگاه در حالی آماده اجرای پروازهای اربعین می شود که امکانات برای میزبانی بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی در آن وجود دارد.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه فردا و پس فردا نخستین پروازهای رفت فرودگاه سمنان به نجف اشرف انجام می شود، گفت: شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد

وزیر کشور از فرودگاه شهدای سمنان بازدید کرد