مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:052023-08-29اقتصادي

خسارت 160 میلیارد تومانی از بابت فرسودگی ماشین آلات کشاورزی


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: سالانه 160 میلیارد تومان ماشین آلات و ناوگان فرسوده بخش کشاورزی به فعالان این حوزه خسارت وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوبخت اژدری عصر سه شنبه در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها و تجهیزات آبیاری در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل جزو استان های با ظرفیت بالای کشاورزی و دامپروری است که برگزاری این نمایشگاه ها می تواند زمینه آشنایی فعالان بخش کشاورزی را با آخرین دستاوردهای کشاورزی فراهم کند.

وی با اشاره به تولید 4 میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل خاطرنشان کرد: با افزایش یک میلیون تن به این تولیدات در سال های آینده می توان تولید این محصولات را به 5 تن افزایش داد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ظرفیت 375 هزار هکتاری پایاب سد خداآفرین در تولید محصولات کشاورزی را یادآور شد و بیان کرد: در روزهای آینده شاهد واگذاری 5 هزار و 700 هکتار از این پایاب به کشاورزان منطقه خواهیم بود که نقش اساسی را در تولید محصولات کشاورزی در شمال استان به عهده دارند.

اژدری اجرای سیستم آبیاری نوین در راستای صرفه جویی آب کشاورزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: از سال 74 تاکنون که سیستم آبیاری نوین در اردبیل ایجاد شده است بالغ بر 111 هزار و 600 هکتار آبیاری نوین ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 160 میلیارد تومانی از بابت فرسودگی ماشین آلات کشاورزی

خسارت 160 میلیارد تومانی از بابت فرسودگی ماشین آلات کشاورزی