مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-16سياسي

رویش های جدید مودت به اهل بیت(ع) در جامعه


رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اهمیت پیروی از ولایت ائمه اطهار گفت: اربعین حسینی نمادی از رویش های جدیدی مودت به اهل بیت در جامعه است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در اجتماع باشکوه خادمیاران رضوی در گلستان شهدای اصفهان به مناسبت شهادت امام رضا(ع) اظهارداشت: یکی از مصادیق شیعه بودن، عرض ارادت و تبعیت در شهادت امامان و رساندن محبت و مودت است.

وی حضور حماسی مردم در اربعین حسینی را رویش های مودت به اهل بیت(ع) دانست و اظهار داشت: شیعه کسی است که در راه مودت و دین بذل مال می کند.

جعفری بر ضرورت توجه به ولایت مداری در عصر حاضر تاکید و اضافه کرد: محرم و صفر نمادی از ولایت مداری است و باید عملی تر و با خلوص این ولایت مداری را به نمایش بگذاریم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: صرف دوست داشتن اهل بیت(ع) محبت دارد و اگر این محبت خالص گردد ولایت است اگر این عشق خالص شود و ابراز شود مودت محسوب می شود.

به گفته وی برای ارتقا معرفت با ارزش های بالای انسانی همنشین شدن اساسی است و باید تمام مراحل زندگی زیست علی پسندانه داشته باشیم.

جعفری اذعان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال روزنه ای برای ایجاد اختلاف و تفرقه است باید از هرگونه اختلاف مذهبی و شبه افکنی پرهیز شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویش های جدید مودت به اهل بیت(ع) در جامعه

رویش های جدید مودت به اهل بیت(ع) در جامعه