مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 23:002023-09-10سياسي

نیروی معتقد و انقلابی به آموزش و پرورش اصفهان تزریق شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: تزریق نیروی انقلابی و معتقد به آموزش و پرورش نیاز است تا نسل آینده را به گونه ای پرورش دهد که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا جان نثاری شامگاه یکشنبه در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان 28 شهرستان دارد و تمام شهرستان ها درگیر موضوع و مشکلات مدارس استثنایی هستند.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است در نشست شورای آموزش و پرورش استان مصوبه ای داشته باشیم که تمام شهرستان ها با استفاده از ظرفیت اداره آموزش و پرورش خود و کمک گرفتن از خیران و شهرداری در زمینه تسهیل امور مدارس استثنایی و ایاب و ذهاب دانش آموزان گام بردارند.

جان نثاری گفت: فرمانداران به عنوان رؤسای شورای آموزش و پرورش شهرستان موظف هستند به سرعت جلسه برگزار کنند و نیازهای شهرستان را در این زمینه اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در شهرستان اصفهان نیز شهرداری و خیران برای ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی درخصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: این درخواست را داریم که برای افزایش جذب آموزش و پرورش تلاش کنید؛ چرا که راهکارهای دیگر مانند استفاده از نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی معتقد و انقلابی به آموزش و پرورش اصفهان تزریق شود

نیروی معتقد و انقلابی به آموزش و پرورش اصفهان تزریق شود