مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-01سياسي

اقتصاد دنیا در تسخیر تراجنسیتی ها و منحرفان جنسی+تصاویر


بی تردید یکی از این حوزه ها که گویی با دستور اتاق فرمان نظم نوین جهانی، هر نوع نقاب و تعارف کنار گذاشته شده، ترویج انحرافات جنسی گوناگون به عنوان هنجارها و«هویت»های جنسی طبیعی و حتی فضیلت مند است! - فارس پلاس؛ روایت روز - وقتی رسانه ها، اهل قلم، فعالان اجتماعی و ژورنالیست های تحقیقاتی که علی رغم همه سرکوب ها، بایکوت ها، تهدیدها و حذف ها هنوز تا حدی مستقل مانده اند، از ابر-پروژه ی یک الیت جهانی برای حاکم کردن نظم نوین جهانی در روی زمین می گویند، طبعا نخستین چماقی که از سوی رسانه های جریان اصلی و توده های مغزشویی شده توسط آن ها، بر سرشان فرود می آید توهم توطئه است.

دست کم دو سالی هست که همان الیت جهانی که ابر-پروژه ی نظم نوین جهانی را پیش می برند، گویی تعارفات و نقاب ها و تشریفات را کنار گذاشته اند و با صراحت بی سابقه ای در حال تبلیغ و ترویج سرفصل های شکل دهنده ی همان نظم هژمونیک کذایی هستند.

چنان که دیگر مثل قبل نیاز نیست چندان موشکافی و کند و کاو عمیق در نمادها و نشان ها و سرخط ها صورت گیرد تا حضور یک دست شیطانی هماهنگ کننده در پشت موج های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی در سطح بین الملی احساس شود.

یکی از این حوزه ها که گویی با دستور اتاق فرمان نظم نوین جهانی، هر نوع نقاب و تعارف و رودربایستی کنار گذاشته شده، تبلیغ و ترویج انحرافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دنیا در تسخیر تراجنسیتی ها و منحرفان جنسی+تصاویر

اقتصاد دنیا در تسخیر تراجنسیتی ها و منحرفان جنسی+تصاویر