مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-06اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی جاده مهران و محورهای تهران-شمال


دوربین های نظارت تصویری هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام-مهران مسیر رفت و برگشت محدوده کمربندی مهران و ترافیک سنگین در محور ایلام-سرابله-حمیل محدوده تونل آزادی نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و ترددشمارهای مرکز مدیریت راه ها در سطح جاده های کشور، در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مرزن آباد داریم.

دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره 12 تا 13 و تونل شماره 17 تا 18 و تونل البرز تا پل زنگوله نشان می دهد، همچنین  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده گالری امام زاده هاشم و حدفاصل پلور تا شاهاندشت و محدوده های وانا و بایجان و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب هراز حدفاصل گزنک تا رینه داریم.

دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده های دماوند ، ورسک و زیرآب و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت حدفاصل منجیل تا رودبار نشان می دهد همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-پردیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده مهران و محورهای تهران-شمال

آخرین وضعیت ترافیکی جاده مهران و محورهای تهران-شمال