مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-31ورزشي

برگزاری دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در هتل پارسیان آزادی


دو مقصد جدید گردشگری و تجاری تحت عنوان عمان و کازان روسیه در سمینار آژانس مسافرتی لیاناپرواز پارس و شرکت الماس هفت دریا (7sd) معرفی شدند.

- دو مقصد جدید گردشگری و تجاری تحت عنوان عمان و کازان روسیه در سمینار آژانس مسافرتی لیاناپرواز پارس و شرکت الماس هفت دریا (7sd) معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه با حضور میخاییلوف نماینده سفارت روسیه و آلمیرا زاگردینوا نماینده گردشگری تاتارستان روسیه و همچنین نمایندگانی از هتل کمپنسکی و هتل گرند میلینیوم مسقط در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

تمدید مجدد قرارداد با فدراسیون گردشگری کازان، اعلام همکاری با آژانس های مسافرتی، معرفی جاذبه های گردشگری عمان و کازان و بررسی فرصت فعالیت های تجاری در این دو مقصد از مهمترین موضوعات مطرح شده در این سمینار بود.

همکاری با آژانس های مسافرتی در مسیر عمان و روسیه محمدجواد امامی، مدیر آژانس لیاناپرواز و 7sd ضمن اعلام خبر تمدید مجدد قرارداد با فدراسیون گردشگری کازان، اظهار کرد: همکاری ما با فدراسیون گردشگری کازان از سال 1397 آغاز شده بود، اما به دلیل پاندمی کرونا تنها 5 پرواز به این مقصد صورت گرفت.

وی ادامه داد: با تمدید مجدد قرارداد، لیاناپرواز به عنوان بازوی اصلی گردشگری کازان در ایران، آمادگی همکاری با آژانس های مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در هتل پارسیان آزادی

برگزاری دومین سمینار معرفی مسیر عمان و روسیه در هتل پارسیان آزادی