مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 23:552023-09-12بين الملل

پنس: بایدن با خروج از افغانستان به نظامیان آمریکایی توهین کرد


معاون رییس جمهور سابق آمریکا از دولت جو بایدن به خاطر پایان دادن به اشغال افغانستان توسط نظامیان این کشور انتقاد و ادعا کرد، خروج این نظامیان منجر به جسور شدن کسانی که به دنبال آسیب رساندن به واشنگتن هستند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس ، معاون رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی رقابت درون حزبی جمهوریخواهان در مصاحبه ای ضمن انتقاد از جو بایدن ، رییس جمهور فعلی از بابت خارج کردن همه نظامیان آمریکایی از افغانستان، ادعا کرد بایدن با این خروج فاجعه بار به فداکاری ها و خدمات نظامی آمریکا توهین کرد.

مایک پنس که در دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق، سمت معاونت او را بر عهده داشت در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در بیست و دومین سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 ادعا کرد: باید به شما بگویم این خروج فاجعه بار از افغانستان باعث توهین به خدمات و فداکاری های نظامیان آمریکایی که از آزادی ما دفاع و سهم خود را در جلوگیری از یک حمله تروریستی بزرگ دیگر به خاک آمریکا در دو دهه گذشته ادا کردند شد.

پنس که حالا رقیب ترامپ در رقابت درون حزبی جمهوریخواهان برای تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب است همچنین ادعا کرد، خارج ساختن سربازان آمریکایی از افغانستان سبب جسور شدن کسانی که به دنبال آسیب زدن به آمریکا هستند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنس: بایدن با خروج از افغانستان به نظامیان آمریکایی توهین کرد

پنس: بایدن با خروج از افغانستان به نظامیان آمریکایی توهین کرد