مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-20سياسي

برگزاری بیش از 4 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه بیش از 4 هزار و 500 پایگاه مقاومت در استان مازندران داریم که هر کدام از این پایگاه ها برنامه های مختلفی را برگزار می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرهنگ عسکر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه در قصد آسیب به کشور ما را دارد و در اتفاقات در طول تاریخ ابزار دشمن عوض می شود و در صدر اسلام نیز شاهد ابزارهای مختلف برای جلوگیری از شناخت درست بودیم.

وی با بیان اینکه تاریخ گواه این است که دشمن در شناخت درست مردم از ابزار رسانه استفاده می کند، گفت: باید در این زمینه اصحاب رسانه در برملا کردن نقشه دشمن تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین برای مقابله با اهداف دشمن در فضای رسانه افزود: نیت درست برای جهادتبیین همراه با اعتقاد در کار ما اثرگذاری خواهد داشت و ارزش معنوی برای خواهد داشت و باید بنا را بر این بگذاریم که برای اسلام تلاش کنیم.

وی با برشمردن اهمیت قیام امام حسین(ع) برای حفظ اسلام خاطر نشان کرد: امام معصوم ما برای حفظ اسلام فرزندان و خانواده خود را فدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 4 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران

برگزاری بیش از 4 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران