مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 02:052023-08-25ورزشي

معرفی ملی پوشان اسکیت رولبال برای اعزام به مسابقات آسیایی در آینده نزدیک


عضو هیأت رییسه فدراسیون اسکیت گفت: ورزشکاران برتر مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال آزاد کشور در آینده نزدیک به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر هانگژو انتخاب می شوند.

- حسین خیری نیا در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی اسکیت رولبال دسته جات آزاد مردان ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: رقابت های قهرمانی اسکیت رولبال دسته جات آزاد مردان کشور امسال به استان مازندران واگذار شده و پس از دو روز رقابت تنگاتنگ هفت تیم قدرتمند از سطح کیفی بسیار بالا برخوردار بوده است.

وی افزود: تمام ملی پوشان اسکیت رولبال که از آمادگی جسمی بالایی برخوردار هستند و اوج آمادگی را تجربه می کنند در این مسابقات حضور داشتند و رقابت بین نمایندگان استان ها با جذابیت و حساسیت ویژه دنبال شد.

عضو هیأت رییسه فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از بین این ورزشکاران نفرات برتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر هانگژو کشور چین انتخاب می شوند.

خیری نیا با اعلام اینکه ایران اسلامی چهار ماه گذشته توانست در مسابقات قهرمانی اسکیت جهان حاضر شود، بیان کرد: نمایندگان کشورمان با تلاش در دور مقدماتی توانستند در بین هشت تیم برتر دنیا قرار بگیرند ولی نتوانستند به مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ملی پوشان اسکیت رولبال برای اعزام به مسابقات آسیایی در آینده نزدیک

معرفی ملی پوشان اسکیت رولبال برای اعزام به مسابقات آسیایی در آینده نزدیک