مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-21ورزشي

حسینی: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران با قدرت ادامه خواهد یافت


دولت با همیاری میدان و دیپلماسی، اخیرا موفق شده حدود6 میلیارد یورو از اموال بلوکه شده ملت ایران را آزاد کند و این رویکرد همچنان با قوت ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در اختتامیه ششمین اشکواره ملی فرهنگی، هنری حسینی در شهرستان آمل و در جمع مدیران استان و شهرستان و نیز جمعی از هنرمندان و خانواده شهدا، آمل را دیار عالمان و مجاهدان، شهیدان، شاعران، هنرمندان، ورزشکاران و پهلوانان نام آور توصیف کرد و گفت: در مسابقات جهانی کشتی شاهد درخشش پهلوانانی همچون امیرحسین زارع و امیرمحمد یزدانی و حسن یزدانی و دیگر ورزشکاران خطه مازندران هستیم که همگی مایه مباهات کشور و خار چشم بدخواهان ملت ایران هستند و باعث افتخار و غرور ملی می شوند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت های فرهنگی فراوانی برخوردار است، اظهار کرد: باید مفاخر، مشاهیر و بزرگان این دیار برای جوانان و نوجوانان معرفی شوند تا بدانند که مشقت ها و رنج های زیادی تحمل کرده اند تا نام ایران در عرصه گیتی بلند آوازه بماند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه سخنان خود، اشکواره حسینی را یک حرکت خودجوش در راستای جریان سازی فرهنگی برای معرفی مکتب اباعبدالله الحسین توصیف کرد و گفت: در عصر کنونی با توجه به توسعه فناوری ها و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران با قدرت ادامه خواهد یافت

حسینی: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران با قدرت ادامه خواهد یافت