مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-01سياسي

9 بالگرد به زوار خدمات رسانی می کنند/ 10 هزار گرما زدگی داشتیم


رییس اورژانس کشور از خدمات رسانی 9 بالگرد پشتیبان برای خدمت به زوار اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر میعادفر عصر امروز جمعه در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: عملیات خدمت رسانی به زائران اربعین از 27 مرداد شروع شد و تا هر زمانی که ستاد مرکزی اعلام کند، همکاران ما در وزارت بهداشت و سازمان های همکار که به ما کمک می کنند در میدان هستند تا آخرین زوار برگردند و ما خدمت رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: ما وظیفه داشتیم که نظارت و سرکشی داشته باشیم و خداقوت بگوییم و احیاناً اگر مشکلی در حوزه ما مطرح است را بررسی کنیم و جبران کمبودها را داشته باشیم.

رییس اورژانس کشور گفت: خوشبختانه از روز سه شنبه دومین دور بازدید خود را انجام دادیم و در مرز خسروی اقدامات خیلی خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان فرمانده میدان اربعین حوزه سلامت صورت گرفته است و همین طور در مرز مهران و چذابه هم به همین شکل بود و امروز هم در خدمت مرز شلمچه هستیم.

وی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه پیش بینی می کردیم گرمای هوا یکی از چالش های جدی زائران خواهد بود، بالطبع ما باید خودمان را آماده می کردیم که مقابله کنیم با گرمازدگی و اگر خدای نکرده کسانی با این مشکل مواجه شدند به کمک وی بیاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بالگرد به زوار خدمات رسانی می کنند/ 10 هزار گرما زدگی داشتیم

9 بالگرد به زوار خدمات رسانی می کنند/ 10 هزار گرما زدگی داشتیم